W dniu 1 października br. wystartowała kolejna edycja sportowego rajdu, w którym pracownicy Grodno, Partnerzy i Przyjaciele wyruszyli w Sudety, aby zmagać się ze swoimi słabościami i w szczytnym celu pokonać aż 250 km. Środki zebrane w ten sposób zostaną przeznaczone na program realizowany przez Fundację - LifePlan Academy. Skierowany do dzieci i młodzieży w wieku 14-17 lat, pomaga wyzwolić potencjał młodego pokolenia, aby mogły realizować swoje marzenia, obierać własną ścieżkę oraz realizować cele i ambicje.

Patron medialny: Rynek Elektryczny.

Partnerami wydarzenia byli:
ELKO-BIS Systemy Odgromowe, Signify, Kontakt-Simon, AKS Zielonka, TFKable, F&F Filipowski, Legrand, Hager, ERKO, Wiha, OBO Bettermann Polska, Eaton, Lena Lighting, HELUKABEL Polska, OSPEL - Idealne Połączenie, Ledvance Poland, Schneider Electric, Cynk-Mal S.A., Weidmüller Polska Lumiqon, Delta Plus Polska, BEMKO Sp. z o.o., Kopos Elektro PL, SCAME Simet SA, V-TAC Poland Batertech, Kanlux, Pulsar, TT Plast S.A., ELGOTECH, PCE Polska sp. z o.o., An-Kom systemy odgromowe, Incobex, Haupa GmbH & Co.KG, GTV Polska, Rawlplug, Q-Systems, MILWAUKEE Polska Garmin.